"Aquest és el blok de les punxetes, no és ni millor ni pitjor simplement és el nostre" "IMITAT PERÒ MAI IGUALAT" Creat en memòria del nostre primer blok; (navegui en pau) t'estimem

8/5/07

Una mica d'espectacle...

Molt bones a tothom, tornem a ser aquí amb noves!! ara toca una mica de frikisme o com li vulgueu dir, buscant buscant o mes ben dit, m'han ensenyat aquest vídeo elaborat per 2 grans persones i gravat per els meus grans nens ( dic meus però kadasku te la seva mare tot s'ha de dir!) Amb aquest video aprofito per donar una forta abraçada al David pk sigui sent com es! i les seves anades d'olla quotidianes i dir que "els meus nens" son els millors del món sencer!! jejejeje apa un fort peto i a disfrutar del espectacle!


1 comentari:

eli ha dit...

com dirien els pets: "aixo es espectacle" jejeje sisisi jo us vek futur! ;)