"Aquest és el blok de les punxetes, no és ni millor ni pitjor simplement és el nostre" "IMITAT PERÒ MAI IGUALAT" Creat en memòria del nostre primer blok; (navegui en pau) t'estimem

20/5/07

Nit improvitzada amb La Pegatina!!

Hola a tothommmmm , dissabte vaig sortir de igualada uleeeee explicarem la història, era dissabte al vespre jo com cada finde volia sortir , tot d’una rebo una trucada del meu bon amic Pere pedrot demanant per l’alcohòlica anònima, aquesta era jo :P em va preguntar on havien concerts i jo el vaig informar ells volien marxar, d’aquestes que truco ala meva punxeta eli per si es vol unir a la festa ja que el grup que anàvem a veure ella n’és una gran fan (jo no els coneixia en directe) i desprès de llargues deliberacions vam poder marxar cap a BCN, el concert es situa a les corts, va ser arribar i començar el gran grup estel·lar LA PEGATINA ara entenc pq la meva amiga eli es una gran admiradora d’aquest grup, porten la rumba dintre i son molt grans jejejeje suposu que ells son grans admiradors de Manu Chao per alguna que altre cançoneta i els comentaris que van poder dir entre cançó i cançó que macus!! Finalitzat el concert un dels nois eixerits de la pegatina va agafar la guitarra i va entonar varies cançons so va currar moltissim.


Ens dirigim cap a igualada, en el interior del cotxe teníem un noi molt melancolic donant-se la tornada però ho vam poder suportar (tots t’estimem yannik!) jeje

Arribada a la Sala, festa bud, musica diferent, amics borratxos, moooolllt borratxos, massa borratxos, finalment sortim de la sala el sr. Clemen’s, sr.Lluvi’s i sr. Juju’s els tres grans mascles i una servidora, jo no portava ni molt menys el estat que diuen ells aixi que era conscient de tot allò que passava, a destacar:

Julia cridant als bancs de fora la sala, paraules textuals de la seva boca; “SOLTERAS VENIU AQUÍ”

Clemente borratxo perdut sense noció del temps, parlant sense ordre ni llògica jejeje

Lluvi està loquissimo un dia d’aquests caurà al terra de tan ballar a lo loko, deja algo xaval!!

Fins aquí el dissabte nit podria dir moltes mes coses però les deixo per a comentar!! Apa que passeu el que us queda de dia molt rebe!!

Ciao!!


www.lapegatina.com

2 comentaris:

Bala ha dit...

quins tres mascles per favor!!!!

Julià cridant als bancs????

Anònim ha dit...

ieeeeeeeeeeee deu meu! kina nit! la sala no me va matar po la pegatina per favor! k bons k son! ja tu deia jo .xeta! jejeje

seguirem.sentint.la.rumbetaaa.al.carrer!

a somiaaaaaaaaaar!!!