"Aquest és el blok de les punxetes, no és ni millor ni pitjor simplement és el nostre" "IMITAT PERÒ MAI IGUALAT" Creat en memòria del nostre primer blok; (navegui en pau) t'estimem

17/12/06

Friday party

Hola a tothom!!
El passat divendres 15 jo sortia trankilament amb els meus amics a sopar, la nit prometia, sopem a l'encant d'alla sempre se surt 1/2 feliç i nem al nou lokal inaugurat ilguru una inxada de còctels alguns mes ke altres en fi... aqui la majoria de membres van desaparèixer quedant-me aixi amb la possibilitat de jugar a uns ispros o continuar la festa amb el xavi i el seu sopar d'empresa i aixo vaig fer me vaig kedar amb el xavi va ser una nit a recordar per el munt de anecdotes a explikar i recordar. Tot seguit varem nar a la sala a continuar i bufff xavi hem de sortir mes natrus dos!! trobava a faltar una festa com akesta feia temps que no sortiem aixi jajajaja
pk ets el millor i t'ho mereixes continua aixi i no canviïs mai aqui deixo una foto de record molts petunetsssssss!!

2 comentaris:

Xetes ha dit...

ooo! menkanta akesta fotu! wapus mes k wapus! jejeje

Xavier Parés ha dit...

Ieeeeeeeiiiii!!!!

Si va ser una festa inoblidable, jo no recordo tal festival desde feia mooooolt de temps, tampoc recordo que anes a dormir tan...desde feia mooolt de temps.
Estic totalment d'acord en que s'ha de repetir,jejej, ara que ve Nadal hi tornem fijo!!!!!!!!
Ja sas Gemma si la penya es ralla nosaltres ens montem el festival en un plis plas, apa fins aviat!! muaaaakis!

PD: jeje, he trubat el blog!!!