"Aquest és el blok de les punxetes, no és ni millor ni pitjor simplement és el nostre" "IMITAT PERÒ MAI IGUALAT" Creat en memòria del nostre primer blok; (navegui en pau) t'estimem

22/12/06

Cuncertasu de la troba i la BAF!

Bondia blokerus!


ahir la nit...es va anar a retrensmitir el kuncert de la troba k van fer a la baf (bellas arts festival)!!! k purezaaa! genial! el kuncert de p.m! van tokar moltas estona la veritat! no volien marxaaar! jejeje

Despres va seguir la festa amb musiketes de tot arreu! rumbeta, muchachitooo (on vaig pensar en tu punxetaaa meva! kem vas abandonar snif snif!XD ) ...I wenu en konclusió massa beure, massa festa i massa tot! Un peto a totes les de bbaa! k em va fer molta ilu estar totes juntes allà! i les k vam kuneixer...kuantes amigues vam fer! jajaja


dons res proximament penjarem les fotus de la nit! fina llavors salut i força troba! ;)

1 comentari:

Xetes ha dit...

uoooo jo vaig cobrir una altre noticia!! esperan el proxim concert de la troba jejejeje molts petunets punxeta meva!!
GMA