"Aquest és el blok de les punxetes, no és ni millor ni pitjor simplement és el nostre" "IMITAT PERÒ MAI IGUALAT" Creat en memòria del nostre primer blok; (navegui en pau) t'estimem

20/12/06

Aquells temps...

Avui e recordat tots akells dibuixos animats o series de TV que veia quan era petita no te res a veure amb el que fan ara .M’ha fet molta gracia així que he començat a buscar fotos i les he posat aki al blog segurament que em deixo algun o altre si m’ho dieu encantada els posaré en aquest recull, tmb em posaria a citar-los tots i ha dir anècdotes d’ells però com veieu son molts així que espero les vostres impressions un petonet molt fort!! DWS!

1 comentari:

Xetes ha dit...

uoooooooooo k pureza! kins rekords!!! k makuuu jo vull tornar a mirar-los tots! ens els hemd e baixar i kedar una dia x mirar-les! jejeje un petunasssuuu! kin fabulos blok! jejeje :P