"Aquest és el blok de les punxetes, no és ni millor ni pitjor simplement és el nostre" "IMITAT PERÒ MAI IGUALAT" Creat en memòria del nostre primer blok; (navegui en pau) t'estimem

22/2/07

Tots som supers tots som...


Uuooo remenant per aqui me trobat aixo i que dir d'aquesta maravellosa canço em te el cor robat oi nois del salo? jejejeje no se pk pero la lletra, la melodia fan una gran canço tot i que jo no he sigut mai del club super3. Aquest salo de la infància la vam sentir amb moltes altres mes que quan les trobi tmb vindran a parar aki kom la de suuuuper super esmorsa (morsa..) jejejeje aixi que aquesta canço i entrada de blog la dedicu als meus companys de salo i sobretot els de stank jejeje Busi i Eli ningu su curra com natrus jeje un petunet molt fort!!





2 comentaris:

Anònim ha dit...

ooo! tots som supers tots som graaans!!! k booo! si es k...torxa circ, torxa circ vineee a jugar amb nosaltreees! torxa circ toxa circ!!! uooooooooooeh!
ueueue kom ens ho kurrem els del torxa circ! els moxiganguers ja hi juguen i tu! a k esperes???

Anònim ha dit...

Uoo, el Torxa Circ, jajaja

Jo ja m'he descarregat el CD de Tots som supers!!!
jajaja

Adéu
Marc