"Aquest és el blok de les punxetes, no és ni millor ni pitjor simplement és el nostre" "IMITAT PERÒ MAI IGUALAT" Creat en memòria del nostre primer blok; (navegui en pau) t'estimem

12/6/07

Avui va de kakauets!

Us deixu am una història...k ara m'an inspirat! jijiji Aix punxetaaa meva...te la dediku!*


*Jo no estava en un komençament enganxada als kakauets, fins k un bon dia per kasualitats i koses k passen a la vida en vaig provar un! Des d'akell dia digem k no vaig ser la mateixa...sempre anava amb la meva bossaaa de kakauets pel mon! Hi havia mesus..., k la bossa estava mes o menys plenaaa...però no era un problema per mi! No vaig tardar a provar-ne de difernets maneres, gustus, primer en tamany normalet, després més gran i fins arribar al tamany familiar! Per tenir kakauets, corria grans distàncies i anava a pobles veïns a buskarne!fins i tot feia dormir als meus amiks al cotxe, dient k seguia la festa, mentre jo intentava trobar la persona k mels passès...

de fet podriem dir k hi estava enganxada!
Ara fa ja uns dies de tot aixo...seguia konsumint kakauets, però de moment només les kaps de setmana...fins k avui per koses de la vida he decidit agafar el cotxe i anar a buskar kakauets al poble d'abans i al trobar-me el tiu k mels passava no m'he pogut ressistir! Fins i tot m'ha donat les gracies! Aix kines setmanetes k m'esperen! torna l'epoca dels kakauets...krek k avui ja m'he empatxat k deu nidó!!! No puk evitar-ho, però ja m'agrada!

"M'AGRADEN ELS KAKAUETS! I KE?"*


*un peto de punxetaaa kuki! sempre des del karinyuuu! krek k n'il.lustraré un llibre! :P
ttmuuu

2 comentaris:

Anònim ha dit...

uualaaaaaaaaaaa jajajajajaja ke bo!! ja te dit eli que em de fer un cafe pk no t'enteres!!
sta xulo el conte algun dia n'escriure un jo ejejejejeje apa molts petonssssssss!!!!!

Anònim ha dit...

eeeeeeee jo le pillaaaat!!!! ajajaj k weno...pos això es una novetat...jejej aixxxxxxxxxxxxxxxx que empieza la operación vikini....