"Aquest és el blok de les punxetes, no és ni millor ni pitjor simplement és el nostre" "IMITAT PERÒ MAI IGUALAT" Creat en memòria del nostre primer blok; (navegui en pau) t'estimem

4/3/07

per la meva KUKI!!


uooo Entrada exclusiva per la meva putxeta mes estimada l'eli pq ahir vaig sortir de festa amb ella que feia tems que no sortiem pero ahir mo vaig passar de puta mare el meu grau alcoholic era força elevat pero encara... en fi... jejeje.
Aixo va per tu eli:
pq sempre stas aqui
pq fem molts cafes
pq m'aconselles
pq ets l'artista
pq som diferents
pq em plagies
pq sense tu no se que seria de mi
per les festes
per el roka
per tantes coses que quenden i quedaran...
Un petonet molt fort pq t'ho meteixes i t'estimu moltissim
MUUUAKISS!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

oooh! kukiiiiiiii k makuuuuuuuuuuu! jejeje jo tmb tenia moltes ganes de surtir amb tu de festaaa ueueue! per fi!!! i les kens keden! :P
muaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

per cert sem oblidava: xuzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

p.d: melendiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Anònim ha dit...

Aneeem a la sala!!!
Aaaaapa aneeeem a la sala!!!!!

Gema, hem de fer una societat de victimes contra l'especulacio discotequera...tu ja m'entens ;)

Anònim ha dit...

jajajaja molt bo xavi tranquil que la pròxima vegada hi haurà una actuació per part de la societat de victimes contra l'especulacio discotequera per tal d'eliminar el problema s'haura d'actuar amb prudencia i netedat solo partiri piernis i voki ajajajaja apa xavi merci pel koment bonissim