"Aquest és el blok de les punxetes, no és ni millor ni pitjor simplement és el nostre" "IMITAT PERÒ MAI IGUALAT" Creat en memòria del nostre primer blok; (navegui en pau) t'estimem

28/1/08

KIWIS + RAQUETES + BERRI + CAFE

hola a tots!! Aquest cap de setmana ha sigut bastant mogudet, tot comença un bon divendres, sortir de una reunió de tallers i anar a supar a casa per tal de que així pugui preparar el dinar de l’endemà que marxo d’excursió. Desprès de sopar vaig a fer de taxi aixx el ressopó a can balagas on es parla de ulls plens de pus aggsss, marxem direcció tròpic allà me trobo a la xuzi retira d’hora tirilles ( jessy XD) i el ekipo kiwi fent uns jo mai mai, aiiixxx on anirem a parar! entre molt jocs va ser l'hora de marxar del tropik direcció sala amb un pastis de xocolata amb kiwi aggss , pel camí fent amics , i també retrobant vells, bons, grans amics o ke makussssss!! en aquests moments sentint-ho molt vaig a dormir, podré dormir 2 horetes uleee, a les 6 marxem a fer raquetes!! ha sigut genial, pels nens, per la neu, per els papes, per tot!! A la nit gran concert de betagarri. Sopar amb l'eli al clein, anar a buscar abel i popi i anem cap a vilas l concert va estar molt xulo, sota el escenari hi havia una barra jojojojo jus acabar el concert 4 cançons i marxem degut al esgotament que portava tenia previst anar a la sal i així si moria u tenia al costat de casa però no i vaig poder arribar vaig morir!! jejeje Diumenge va ser un dia de dormida profunda u necessitava un cafè per preparar carnestoltes i a casona a dormir que dma es dilluns.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

EXCUSESSSSSSSSSSSSSS , SEGU KE VEM TINDRE KE TORNAR D'HORA A IGUALADA PQ Tindries algun PLan, aaaahhhhhhh Pajara! Pajara!!, xDD,
Apa!
EL Pispa...

Xetes ha dit...

jajaja pos va ser que no!! vaig durmir ben soleta!! i nava a sortir a la sala pero el david me va dir que molta cua i la musica...
vaig decidir fer bondat i anar a dormir
vec que tu mateix ja et treus nous motes el pispes = sr m'aprofitu de tot son ben certes les 2 jajajja
ns veiem
GMA