"Aquest és el blok de les punxetes, no és ni millor ni pitjor simplement és el nostre" "IMITAT PERÒ MAI IGUALAT" Creat en memòria del nostre primer blok; (navegui en pau) t'estimem

14/1/07

Aconsellem!!

Hola bloggerus d’aquestes contrades. Aquest mateix dissabte 13 vaig assistir a la sala (per variar) estava plena i tots havíem nat ja de rebaixes XD Però allà dintre em vaig endur una gran sorpresa, hi havia el meu gran i fabulós conseller (persona que m’aconsella jeje) varem estar xerrant i em va treure el tema blogg (uuoooooo) que no l’actualitzàvem (per 4 dies que no posem res ja se’ns queixen) i jo com que tinc poca feina li vaig dir que ho faria i li dedicaria, i es just el que estic fent encara que dma tingui un examen, però per el meu conseller el que faci falta jejejeje així que aquest petit racó de blogg va per tu Roger i per el nostre clan que en som 2 però els millors i ara treien la vena melancòlica dir-li que en aquets moments me’n adono encara mes de que la meva elecció de conseller va ser la mes encertada sense cap dubte pq ens trobem mes de festa, pq tinguem xerrades de borratxos, pq ma sembla que t’explico masses coses (però confio am tu ;)), pq em d’anar un dia al teatre de vila, pq som un clan de ròvers, pq ja tens una edat jeje, pq... simplement pq t’ho mereixes!!

No m’enrotllo mes però ara si et toca comentar a tu i tots aquells que vulgueu em despedeixo amb una forta abraçada i fins aviat una punxeta ben aconsellada jeje

GMA

3 comentaris:

Xetes ha dit...

eiisss no se si podras comentar per a fer-ho necessites una conte amb google ja pot ser gmail o montarleta amb el teu correu de msn en un moment sempre va be aixi que espero el comentari!! si no t'en surts fes un mail
apa dws

Bala ha dit...

Quin blog mes aturadet!

Roger ha dit...

OOOOOOOOhhhhhhhh !!!!
m´he quedat sense paraules...

MOLTES GRÀCIES.

CONSELL: Advertiment donat a una persona sobre el que ha de fer.

CONSELLER: El qui dóna consell.

Uff... realment gemma ho tens molt xungo amb jo de conseller !!! je, je

"pequeño saltamontes" un petit consell:

http:\\www.unany.com